vrijdag 26 maart 2010

presenteren presenteren

toch apart, als ze zien dat je 'goed' werk maakt, mensen je opeens wel interessant vinden ;-)

heb nu al een aantal keren meegemaakt dat ik iets moest presenteren, klasgenoten erna naar me toe kwamen, wie ben jij ook alweer. I didnt get your name, where are you from again. Zo had ik vandaag weer een presentatie van een project, en erna moesten we wat dingen in groepjes bespreken. Voel je je toch wel gevleid als mensen met je willen samen werken =)
oh ja, eentje zei zelfs tegen me 'i'm really impressed by your work'. Noouu vonk toch wel leuk :$

Dinsdag weer een presentatie. Ook een groepsproject, en het leuke is dat we mijn idee aan het uitwerken zijn met z'n allen =) En we vullen elkaar goed aan, er zijn geen dominante mensen in de groep, dus het is nog best gezellig ook. Zo hebben we met z'n allen gisteren 5 uur papier lopen versnipperen.



Dit was om te testen. Aanstaande dinsdag gaan we een hele zin schrijven als installatie. Heb er zin an.

En volgende week donderdag ook nog een andere presentatie, dus dat wordt hard werken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten