dinsdag 30 maart 2010

Dinner Partyyy

Ik had wat vrienden uitgenodigd om bij mij te komen eten! Helaas kon Lisa en nog twee anderen niet komen. Gelukkig was het toch nog aardig druk (mijn huisgenootjes had ik ook gevraagd of ze er bij kwamen zitten). Een vriend van Patrick heeft me nog geholpen met koken, en het was super lekkerrr! Ik heb gehaktballetjes gemaakt (met mosterd!), aardappeltjes uit de oven, tomatensalade (a la annika-style) en sperzieboontjes met tonijn en mais. Dat laatste gerecht is nog best een grappig verhaal! Ik had dat een keer op bij Jos en Judy dus ik dacht ga ik ook maken. Ik had ook een knoflook gekocht. Ik had een teentje, ik heel voorzichtig twee pakken. Maar ik vergat even dat ik voor 9 man aan het koken was. Dus Boogie (die vriend van Patrick) pakt die hele knoflook en snijdt hem helemaal in stukken en gebruikt dus alles! Ik wist niet wat ik zag (hij heeft ook gestudeerd voor kok dus ik vertrouwde hem wel). Maar het was zeker wel een verbetering! Iedereen vond het zo lekker. Dus ik opscheppen ja heb ik van mijn schoonzus. Oh so this is not dutch? No only the meatballs! Ze zeiden zelfs, can i have this recipe, what is in it? This is my favourite of the night! Dus Jos en Judy (ik denk voornamelijk Judy :p) toch nog iets van jullie kookkunsten opgestoken ;-)









1 opmerking:

  1. Hé hoe ist? Goed dat je ons eten ff promoot :) Sorry heb nog steeds niet op je mailtje gereageerd, maar komt binnenkort weer een update hoor! xxx

    BeantwoordenVerwijderen