zaterdag 13 maart 2010

Na de olympics





Voor mijn gevoel gaat de tijd zo snel, maar als ik dan ga redeneren valt het wel mee. Na de Olympics heb ik even niet geblogt. Dit met als voornaamste reden dat ik niets, maar dan ook echt niets voor school had gedaan. Ook echt gewoon niet eens gedacht aan mijn ideeen. Dus ik moest opeens een hoop doen in die week :P Zo moest ik bijvoorbeeld vorige week dinsdag al een boekje af hebben, maar daar kwam ik pas achter op de dag zelf. Nou, dat heeft deze nerd nog nooit meegemaakt. Maar ik ging er vanuit dat de leraren wat milder zouden zijn deze week, aangezien je niet altijd de olympische spelen meemaakt. En dat was zo, gelukkig. Helaas had ik weinig om te laten zien dus ik had ook weinig feedback van de leraar, ook al had ik een week uitstel.
Dus ik heb geloof ik elke dag op school gezeten om te werken, ook voor mijn andere vakken.
Gelukkig hebben de leraren soort bezoekuren, dus daar ben ik donderdag naar toe gegaan. De leraar gaf me zo'n goed aandachtspunt, dat ik zo blij ben met mijn uiteindelijke boekje. Iedereen vond hem ook 'cool' en 'need' en 'awesome' en 'punk'. Dus als ik hem dinsdag terug krijg zal ik hem wel laten zien.
Ondertussen ben ik toen ziek geworden, en dat ben ik nog steeds. Al ben ik achter gekomen waarom dat het zo lang duurt. Ik loop snachts zo te hoesten dat ik niet meer slaap. Gisteren zweefde ik zowat op mijn voeten van moeheid, raar gevoel. Maar ik merkte dat mijn kamer 'sochtends altijd zo warm is. En ik had de kachel lager gezet voor het slapen *we hebben c.v.* op 20 (nog redelijk warm). Totdat die sochtends opeens op 22 stond. En gisteren toen ik thuis kwam stond die zelfs op 23, ben je gek geworden ofzo. Mijn huisgenoot zit ook al snachts zo te blaffen, maar nu begrijp ik waarom. Een hele droge lucht in het huis. Dus slaap nu standaard met het raam open. Maar ja als er sochtends een grote zeemeeuw in je raam staat is dat ook niet echt leuk wakker worden :P
Ondertussen heb ik nog wel veel leuke dingen gedaan, veel openingen en feestjes. Ook heb ik meegedaan met een performance. Dat was spannend en leuk! Ik besef hier helemaal welke kant ik op wil gaan met mijn werk en waar ik goed in ben. Ik wist het al wel een beetje maar ik pas het nu ook echt toe ofzo. Als ik terug ben ik nederland hoop ik ook werk te vinden in die richting. Goed zoeken!
Oh ja, en ik heb een nieuwe kamer!! lekker grooot en beter uitzicht =) super chill.
Verder niets te melden, het 'gewone' leventje is weer begonnen.

Hier wat fotootjes van de feestjes, eigen gepimpte fiets ervaring en performance.







Vandaag ben ik in bed blijven liggen, ik had echt wat slaap nodig. Dus 2 uur er uit gegaan en de rest van de dag werken. Ga ook niet stappen dus kan lekker rustig aan doen. Morgen met Lisa afgesproken om vroeg naar een gospelkerk te gaan en daarna gaan we een quiche maken. tenminste ik denk dat zij het me gaat leren :P We zijn namelijk uitgenodigd voor een pie-night bij bruce (daar was de gepimpte fiets van). Ik leer elke week weer nieuwe mensen kennen! Zal wel weer lastig worden om weer terug naar nederland te gaan, maar mis nederland ook wel hoor ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten