woensdag 24 februari 2010

Gelukkig bestaat er iets als skype



Lieve mama =)

Af en toe raar, ik sta net op en moeders gaat naar bed. Ik zit een beetje in een dip (iig vergeleken met andere nu wel iets meer), vandaag even met Lisa naar buiten geweest. Het is best moeilijk af en toe zo alleen, maar ik vertrouw erop dat ik stevig genoeg in mijn schoenen sta om weer vrolijker te worden. Ups en downs...het veel met hollanders om gaan nu, de rare sfeer in het huis hier, projecten die langzaam op gang komen, dat gedoe met jessie, de rare amerikaanse cultuur, is veel allemaal in 1 keer. Daardoor sta ik er ook weer even bij stil hoe goed ik het wel niet heb thuis, ja en dan krijg je een beetje heimwee. Gek, want dat heb ik nog nooit zo eerder zo ervaren, zelfs niet in estland. Volgende week komt er een nieuwe huisgenoot, hopelijk heeft die wat meer pit in dr lijf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten